Aktuell forsking

Her finn de

  • forsking knytt til prosjektet

  • forsking som støttar opp under arbeidet med prosjektet

  • forsking som lå til grunn for oppstart av prosjektet

forsking knytt til prosjektet

  • I forkant av utviklinga av tiltaka har prosjektet saman med tilsette i dei ulike tenestene for barn og unge og ressursgruppa kartlagt no- situasjonen i barnehagane og skulane. Vi skulle finne ut kva behovet for tiltak er, og korleis tiltaka må utformast for å fungere best mogleg i barnehage- og skulekvardagen. Vi har involvert breitt og Vestlandsforsking v /Gilda Seddighi har analysert datamaterialet for oss. Rapporten frå Vestlandsforsking danna dermed eit godt grunnlag for tiltaksutvikling.

    Les rapporten her: Analyse av data innsamla i prosjektet.

  • Bacheloroppgåve i barnehagelærarutdanninga. Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett. Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag. Høgskulen på Vestlandet, campus Bergen.

    Problemstilling: “Hvordan kan barnehagen aktivt bidra til å fremme robusthet hos barn gjennom sin pedagogiske tilnærming?” Livsmeistring robuste barn og unge er brukt som bakgrunn for oppgåva.

    Informantane beskrev m.a. Hjartesamling som eit positivt verktøy og prosjektet som verdifullt og etterlengta.

    Les oppgåva her: Robuste barn: nøkkelen til å takle medgang og motgang?

  • Description text goes here